Så er det ved at være tid til at få reflekteret, over hvordan vores fysiske produkt skal være. Vi vil gerne have lavet en bog, med de mange reflektioner over hvordan og hvorledes vi har bearbejdet projektet Kom tættere på... som vi kan fremvise til ferniseringen d. 30/4. Samtidig vil vi i bogen komme med ideer, samt teori der kan henvises til aktivitetsdage, som den vi lavede i SFO'en.
Bogen skriver vi selv, og alt ved den udarbejdes af gruppens medlemmer.
I næste uge skal vi have snakket om, hvad der mere præcist til stå i bogen, og hvordan den skal se ud m.m.
Vi vil vende tilbage efter påsken, med nærmere svar på hvordan den færdige produkt bliver.
Rigtig god påske til alle!

Hej *kom tættere på'-gruppe :) Jeg glæder mig til at reflektere sammen med jer i dag til vejledning! Det er skønt at se alle jeres billeder og læse om jeres besøg på SFO'en. Jeg er enig med kommentaren om at man savner belæg for netop de øvelser som I Har lavet. Og det skyldes måske at I ikke har lagt en didaktisk model ud for jeres projekt endnu - men det kan vi snakke mere om til vejledning :) Vi ses Anna
SvarSlet