fredag den 25. april 2014

Så er vi ved vejens ende....

Så er det sidste dag at vi skriver på bloggen, vi er stadig i fuld gang med bogen. Det har været en udfordring, samt oplevelse at prøve at have denne blog, samt at dele vores tanker, reflektioner og ikke mindst hele vores produkt med jer.
Vi håber at det også har været en oplevelse, samt inspirerende for jer at følge med på vores vej i dette projekt.
Vi er selv blevet klar over nogle ting, vi ikke tænkte over som en start, og produktet startet med blot at være en tanke, som nu er blevet udviklet til et gennembrud, hvor vi har været ude og afprøve hele ideen i form af lege og god hold ånd, og på onsdag til ferniseringen vil vores bog ligge klar.





Ferniseringen:
Carslbergvej 14
3400 Hillerød
UCC Professionshøjskolen Hillerød
Lokale C. 107
kl. 10.00  - 11.30






Kom tættere på... og se vores produkt, og få en lille snack samt et kig i vores bog, måske du også kunne lære noget nyt.
¨
Nu vil vi slutte af.
I må have det godt fremover, det har været en fornøjelse, at føre denne blog.

Mange varme Hilsner

Studiebanden:
Malene, Mie, Sussi, Emilie, Isabella og Frederikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar