torsdag den 3. april 2014

Aftale med SFO

Så er vi kommet godt i gang. I dag har vi fået aftalt med Magleblik SFO i Frederiksværk, at vi skal komme på mandag og sætte aktiviteter i gang ud fra vores kommende bog. I går havde vi noget om SMTTE modellen, og den har vi tænkt på, at vi kunne inddrage i vores bog. Vi reflekterede meget i går over opdelingen med hensyn til børnene på mandag. Om hvorvidt det skulle være drenge hold og pige hold, om det skulle være klassetrin opdelt eller blot en blanding af alle børnene. Vi kom frem til, at vi ønsker ca 40 børn fordelt ud på gældende klassetrin, og eventuelt nogle af de børn, der befinder sig nederst i det såkaldte hierarki. Vi har derfor bedt SFO'en selv om at udvælge en gruppe blandede  børn, som de mener skal deltage, og deriblandt nogle som de vurderer kunne have brug for at deltage.Vi glæder os til at komme derud og møde børnene og afprøve vores aktiviteter!

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med jeres aktiviteter på SFOén, og de flotte kostumer... HUSK at tage billeder :)

    Fra Hvor Skal Vi Hen Du?-gruppen

    SvarSlet
  2. Hej Pinkladies

    Der blev taget biloleder m.m. kig under opslaget Mandag i SFO'en

    :)

    SvarSlet