torsdag den 24. april 2014

Der knokles derudaf..

Hej Allesammen!!
Så er der fuld gang i skriveriet til bogen.
Vi har måtte tage nogle forskellige ansvarsområder, hver især i gruppen. Bogen kommer til at indeholde følgende:
En indledning, hvor gruppen samt tankerne bag bliver kort beskrivet.
Lege fra vore linjefag SKB og UMD, der vil blive beskrevet til punkt og prikke, såvel at det er muligt.
Vi vil gøre vores bedste, for at finde teori der kan passe sammen med vores tankegang, vores mål med bogen og ikke mindst legende der vil blive forslået.
Vi vil komme ind på hieraki, samt fordele og ulemper ved opdelinger i bl.a. alder, køn osv.
Derudover vil vi have vores SMTTE model med og en kort beskrivelse af det der kaldes venne-/mine cirkler, der kan være et godt remedie til at se om der efter en dag som den, vi havde med børnene i SFO'en er sket en udvikling eller forandring ift. fællesskab og venskaber.
Til at slutte af med, vil der være en beskrivelse af dagen ude i Magleblik SFO, og nogle korte udtalelser fra nogle af de børn der var en del af legende den dag
 
 
Nu skal den bare skrives færdig, rettes og gøres presentabel, printes ud, lamineres og sættes sammen.
Der vil selvfølgelig ligge et eksemplar af bogen, til ferniseringen d. 30/4-14, hvor vi selvfølgelig håber at i vil kigge forbi, der vil være mulighed for at prøve nogle af de lege, som vi havde med ud i SFO'en, så kom endelig, det bliver super sjov og forhåbentlig det kan sætte tanker igangi hver en sjæl.
Så...... Kom tættere på... og se nærmere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar